روش های مرجوع و تعویض کالا:
پس از دریافت کالا، مشتری 3 روز فرصت برای تعویض یا مرجوع کالا دارد. در ابتدا باید با پشتیبانی تماس گرفته و با هماهنگی آنها، کالا را به آدرس اعلامی از طرف پشتیبانی ارسال نماید. در صورت تعویض، کالای تعویضی برای مشتری ارسال خواهد شد. در صورت مرجوع، وجه کالا تا 7 روز پس از دریافت آن در انبار پادون، به شماره شبای اعلامی مشتری به پشتیبانی، پرداخت میگردد.
کالا باید دقیقاً همانطور که ارسال شده است، به انبار پادون بازگردانده شود. به عنوان مثال، اگر کالا کفش سالومون است، باید با همان جعبه و برچسب اصلی ارسال گردد. در صورت مخدوش شدن جعبه یا برچسب، یا اگر کارشناس تشخیص دهد که کفش مورد استفاده قرار گرفته است، مرجوع و تعویض آن ملغی خواهد شد.
تمامی هزینههای دریافت و ارسال کالا، اعم از پیک یا تیپاکس، به عهده مشتری است.
ساعتهای سونتو موجودی ایران، در صورتی که ساعت روشن نشده باشد و پلمپ باشد، قابل تعویض و مرجوع است.
پوشاک در صورت بوی عطر گرفتن، لک شدن و کنده شدن برچسب شناسایی کالا، امکان تعویض و مرجوع ندارد.
ساعتهای سوییسی که به صورت سفارشی از امارات ارسال میشوند، مانند رولکس و ... امکان تعویض و مرجوع ندارند.